This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.
+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM

Debiteurenbewaking

HomeDienstenDebiteurenbewaking

Het klinkt zo logisch dat uw klanten betalen voor wat u ze levert, dat u bijna zou vergeten dat er soms ook klanten zijn die niet betalen. En het deel van uw omzet dat niet betaald wordt, gaat vaak onder aan de streep volledig van uw netto bedrijfsresultaat af.

Om die reden is is het belangrijk om debiteurenbewaking enerzijds strak en voorspelbaar in te richten, maar toch ook flexibel te blijven. En dat is precies war Integrio mee kan helpen. De ene storneerder is immers de andere niet. Zolang uw debiteur blijft communiceren en zich aan haar afspraken houdt, zijn wij in staat om ook de vorderingen die wat moeilijker lijken te innen, tegen minimale extra kosten voor u binnen te halen.

Daarnaast werken we ook samen met meerdere incasso bureaus om de ‘echt’ moeilijk inbare vorderingen, zo optimaal mogelijk te incasseren.

Wij gaan graag met u in gesprek. Neem gerust contact met ons op.

Wanneer u het contractmanagement uitbesteedt, neemt Integrio B.V. als intermediair de zorg uit handen.

Integrio biedt voor uw eindgebruikers een inlogportaal in uw huisstijl. Hiermee geeft uw eindgebruiker inzicht in zijn of haar klantgegevens wat niet alleen de klant tevredenheid verhoogt, maar ook de druk op uw klantenservice verlaagt.

Facturen sturen: een tijdrovende bezigheid, maar wel een belangrijke. En als de klant de factuur niet op tijd betaalt, zult u uw best moeten doen om het geld alsnog te ontvangen.

Met reconciliatie wordt bedoeld het optimaal verwerken van de verschillende betalingen. In de praktijk gaat het daarbij vooral om het op elkaar afstemmen van ontvangen bedragen met openstaande posten (facturen).

Hou meer focus op uw business, en besteedt uw debiteurenbeheer uit zodat u 100% grip heeft op uw binnenkomende betalingen.

Het komt regelmatig voor dat leveranciers de prijzen voor hun producten/diensten aanpassen. De inkoopprijzen kunnen hier door dalen of stijgen, wat direct invloed heeft op de marge van uw product.