This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.
+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM

Klantenbeheer

HomeDienstenKlantenbeheer

Wanneer u het klantenbeheer uitbesteedt, levert Integrio B.V. u een volwaardig, cloud-based CRM en contract management platform als SaaS-oplossing, zonder dat u daarvoor de investering hoeft te dragen. De flexibiliteit van de SaaS oplossing geeft u de ruimte om te blijven ondernemen, zonder dat u zelf een compleet software development team in uw organisatie heeft. Dit levert onder meer de volgende voordelen voor u op:

1 | Kennisbank en gesprekspartner
De wereld is continu in beweging en zo ook de ontwikkelingen binnen een contract. Als intermediair leveren wij toegevoegde waarde door de kennis en ervaringen toe te passen in de ontwikkeling van het uitbestede contract. Daarbij treden wij op als gesprekspartner voor u als opdrachtgever, zodat we samen een continu verbeterproces in stand houden op het gebieden van kosten, kwaliteit en innovatie.

2 | Doorontwikkelen van de organisatie 
Als intermediair leveren wij u een extreem flexibel klanten- en contractmanagement systeem, zodat uw organisatie zich kan blijven richten op  product innovaties en sales. Wij nemen u de zorg van het up-to-date houden van uw bedrijfssoftware uit handen en verzorgen de periodieke rapportage stroom die uw organisatie nodig heeft om tijdig bij te sturen. Tijdens gesprekken op tactisch en strategisch niveau bespreken we zaken als de bewaking en monitoring van contractperformance, financiële ondersteuning bij facturatie en prijsmutaties en -indexaties.

3 | Focus op relatie en partnership
Een derde voordeel van het uit handen nemen van de tijdrovende taken in relatie tot contractbeheer is dat de opdrachtgever de focus kan leggen op duurzame relaties met klanten en leveranciers. Het sturen op kostenbeheersing en controleren van contractafspraken kunnen een partnership en toekomstgerichtheid van relaties in de weg staan. Als Integrio B.V. nemen wij deze verantwoordelijkheid op ons, zodat u zich kunt blijven richten op een langdurige samenwerking met uw partners en niet als ‘politieagent’ op hoeft te treden.

Voor optimaal klanten- en contractbeheer kan een intermediair een waardevolle toevoeging zijn. Integrio B.V. heeft daarbij veel ervaring opgedaan bij verschillende organisaties en contracten. Wilt u meer weten over onze klanten- en contractbeheer diensten?

Wij gaan graag met u in gesprek. Neem gerust contact met ons op.

Wanneer u het contractmanagement uitbesteedt, neemt Integrio B.V. als intermediair de zorg uit handen.

Integrio biedt voor uw eindgebruikers een inlogportaal in uw huisstijl. Hiermee geeft uw eindgebruiker inzicht in zijn of haar klantgegevens wat niet alleen de klant tevredenheid verhoogt, maar ook de druk op uw klantenservice verlaagt.

Facturen sturen: een tijdrovende bezigheid, maar wel een belangrijke. En als de klant de factuur niet op tijd betaalt, zult u uw best moeten doen om het geld alsnog te ontvangen.

Met reconciliatie wordt bedoeld het optimaal verwerken van de verschillende betalingen. In de praktijk gaat het daarbij vooral om het op elkaar afstemmen van ontvangen bedragen met openstaande posten (facturen).

Hou meer focus op uw business, en besteedt uw debiteurenbeheer uit zodat u 100% grip heeft op uw binnenkomende betalingen.

Het komt regelmatig voor dat leveranciers de prijzen voor hun producten/diensten aanpassen. De inkoopprijzen kunnen hier door dalen of stijgen, wat direct invloed heeft op de marge van uw product.