This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.
+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM

Margebewaking

HomeDienstenMargebewaking

Veel bedrijven zijn goed op de hoogte van de marge op specifieke producten. Wanneer u echter aan grote aantallen klanten meerdere producten levert, is het vaak complex om te bepalen welke klanten uw beste klanten zijn. Sterker nog, het kan ook zo zijn dat door bepaalde product combinaties, u aan een bepaalde klantgroep helemaal geen marge overhoudt. Doordat wij niet alleen uw verkoop maar ook uur inkooptarieven in de onze product catalogus kunnen verwerken, kun we op allerlei manieren de marge monitoren. Per product, per klant of zelfs per leverancier. Ook kunnen we voor u vooraf de gevolgen voor de marge van een prijswijziging in uw in- of verkooptarieven berekenen. Als u ziet dat de marge te laag wordt kunt u direct actie ondernemen.

Als ondernemer heeft u in de meeste gevallen niet teveel tijd en wilt u niet deze tijd besteden aan margebewaking.

Dat hoeft gelukkig ook niet, want Integrio B.V. kan dit voor u verwerken en dit geheel uit handen nemen, zodat u zich kan richten op andere belangrijke zaken, bijvoorbeeld aan het investeren in de groei van uw bedrijf.

Wij gaan graag met u in gesprek. Neem gerust contact met ons op.

Wanneer u het contractmanagement uitbesteedt, neemt Integrio B.V. als intermediair de zorg uit handen.

Integrio biedt voor uw eindgebruikers een inlogportaal in uw huisstijl. Hiermee geeft uw eindgebruiker inzicht in zijn of haar klantgegevens wat niet alleen de klant tevredenheid verhoogt, maar ook de druk op uw klantenservice verlaagt.

Facturen sturen: een tijdrovende bezigheid, maar wel een belangrijke. En als de klant de factuur niet op tijd betaalt, zult u uw best moeten doen om het geld alsnog te ontvangen.

Met reconciliatie wordt bedoeld het optimaal verwerken van de verschillende betalingen. In de praktijk gaat het daarbij vooral om het op elkaar afstemmen van ontvangen bedragen met openstaande posten (facturen).

Hou meer focus op uw business, en besteedt uw debiteurenbeheer uit zodat u 100% grip heeft op uw binnenkomende betalingen.

Het komt regelmatig voor dat leveranciers de prijzen voor hun producten/diensten aanpassen. De inkoopprijzen kunnen hier door dalen of stijgen, wat direct invloed heeft op de marge van uw product.