Veel bedrijven zijn goed op de hoogte van de marge op specifieke producten. Wanneer u echter aan grote aantallen klanten meerdere producten levert, is het vaak complex om te bepalen welke klanten uw beste klanten zijn. Sterker nog, het kan ook zo zijn dat door bepaalde product combinaties, u aan een bepaalde klantgroep helemaal geen marge overhoudt. Doordat wij niet alleen uw verkoop maar ook uur inkooptarieven in de onze product catalogus kunnen verwerken, kun we op allerlei manieren de marge monitoren. Per product, per klant of zelfs per leverancier. Ook kunnen we voor u vooraf de gevolgen voor de marge van een prijswijziging in uw in- of verkooptarieven berekenen. Als u ziet dat de marge te laag wordt kunt u direct actie ondernemen.
Als ondernemer heeft u in de meeste gevallen niet teveel tijd en wilt u niet deze tijd besteden aan margebewaking.
Dat hoeft gelukkig ook niet, want Integrio B.V. kan dit voor u verwerken en dit geheel uit handen nemen, zodat u zich kan richten op andere belangrijke zaken, bijvoorbeeld aan het investeren in de groei van uw bedrijf.
Wij gaan graag met u in gesprek. Neem gerust contact met ons op.