This is Photoshop's version of Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. quis bibendum auci elit.
+ 01145928421 SUPPORT@ELATED-THEMES.COM

Reconciliatie

HomeDienstenReconciliatie

Met reconciliatie wordt bedoeld het voorspellen, verwerken en controleren van de financiĆ«le stromen in uw organisatie. Hierbij wordt vaak alleen gedacht aan betalingen van uw facturen, maar wij richten indien gewenst, onze systemen zo in dat we bijvoorbeeldĀ ook kunnen kijken naar uw inkoopfacturen. Sluiten deze wel aan bij de prijsafspraken die u gemaakt heeft met uw leveranciers en kloppen de aantallen wel met wat u aan het verkopen bent?

Een uitgekiende reconciliatie kan u veel geld besparen. Zeker als uw bedrijf een groot aantal transacties per dag verwerkt. Ook hier geldt dat u als ondernemer in de meeste gevallen niet teveel tijd kunt en wilt besteden aan dergelijke processen. Dat hoeft gelukkig ook niet, want Integrio B.V. kan uw hiervan voorzien en dit geheel uit handen nemen, zodat u zich kan richten op andere belangrijke zaken.

Wij gaan graag met u in gesprek. Neem gerust contact met ons op.

x

Wanneer u het contractmanagement uitbesteedt, neemt Integrio B.V. als intermediair de zorg uit handen.

Integrio biedt voor uw eindgebruikers een inlogportaal in uw huisstijl. Hiermee geeft uw eindgebruiker inzicht in zijn of haar klantgegevens wat niet alleen de klant tevredenheid verhoogt, maar ook de druk op uw klantenservice verlaagt.

Facturen sturen: een tijdrovende bezigheid, maar wel een belangrijke. En als de klant de factuur niet op tijd betaalt, zult u uw best moeten doen om het geld alsnog te ontvangen.

Met reconciliatie wordt bedoeld het optimaal verwerken van de verschillende betalingen. In de praktijk gaat het daarbij vooral om het op elkaar afstemmen van ontvangen bedragen met openstaande posten (facturen).

Hou meer focus op uw business, en besteedt uw debiteurenbeheer uit zodat u 100% grip heeft op uw binnenkomende betalingen.

Het komt regelmatig voor dat leveranciers de prijzen voor hun producten/diensten aanpassen. De inkoopprijzen kunnen hier door dalen of stijgen, wat direct invloed heeft op de marge van uw product.